Mitsubishi Lancer 9 які проблеми та поломки виникають з пробігом
Після появи на ринку Mitsubishi 9 багатьом автолюбителям доводилося чекати своєї черги придбати машину по півроку, настільки ця модель була популярна у своєму сегменті. На широку популярність Mitsubishi Lancer 9 вплинуло багато факторів, а саме позитивні відгуки про надійність автомобіля, доступну вартість, простоту в обслуговуванні, гарну репутацію бренду.
Зараз на вторинному ринку є безліч пропозицій щодо продажу наступного покоління автомобілів Mitsubishi Lancer 10. Однак, незважаючи на це, досі великий попит на 9 лансерів. Багатьох автомобілістів цікавить питання, на що звертати увагу при виборі автомобіля Mitsubishi Lancer 9 покоління з пробігом.
Історія створення легенди - Лансер 9
Автомобіль Лансер на світовому ринку вперше з'явився у 1973 році. На сьогоднішній день він успішно продається по всьому світу. Мітсубісі Лансер 9 дебютував у 2003 році. Через 2 роки 2005 року він зазнав незначного рестайлінгу. В результаті виробнику вдалося усунути більшість суттєвих недоліків цієї моделі.
Наступного року в 2006 році було проведено так званий фейсліфтинг, який торкнувся лише решітки радіатора. Більшість лансерів, представлених на вторинному ринку були реалізовані в країнах СНД. Рідко трапляються екземпляри, які були завезені з Японії та США. Автомобіль став настільки популярним, що модель продавалася не гірше за авто наступного покоління Мітсубісі Лансер 10 після його виходу.
Вживаний Лансер 9: переваги та недоліки
Більшість власників уживаного Лансера 9 стверджують, що у автомобіля більше переваг, ніж недоліків. Це недороге та надійне авто у своєму сегменті. Виділяють основні переваги та недоліки Mitsubishi Lancer 9 з пробігом:
Переваги:
- гарна керованість;
- надійні вузли та агрегати;
- великий ресурс оригінальних запчастин.
Недоліки:
- відсутність шумоізоляції;
- слабке лакофарбове покриття;
- висока ціна оригінальних деталей.
Про ці та інші плюси і мінуси покриття, двигуна, трансмісії, підвіски, салону, а також де можна придбати деталі для автомобіля Лансер 9 докладніше.
Фарба та пластик
Мітсубісі 9 покоління, як і більшість авто, родом з Японії, пофарбований фарбою на водній основі. Таке лакофарбове покриття слабке, швидко зношується, покривається подряпинами та сколами. Перевагою Лансера є висока корозійна стійкість. Якщо автомобіль не піддавався відновленню після серйозних дорожньо-транспортних пригод, то на кузові не повинно бути корозії.
Винятком є колісні арки. Через 5-6 років експлуатації Mitsubishi Lancer 9 на кромці арок можна побачити пошкодження. У місці, де поєднуються крила та арки починає розвиватися корозія та захоплювати все більшу площу. Поступово закінчується оцинкування, бульбашки з арки переходять на крило, найчастіше це відбувається в районі задніх дверей. У найзапущеніших випадках корозія захоплює задню частину порога, що знаходиться під пластиковою накладкою. Як результат і всередині з'являються дірки, тому без ремонту із вварюванням у цьому випадку не обійтися.
Двигун
Мітсубісі 9 з моменту виходу на ринок комплектувався такими бензиновими двигунами:
- 1,3 (82 л.с.);
- 1,5 (90 л.с.);
- 1,6 (98 л.с.);
- 1,8 (114/165 л.с.);
- 2,0 (114/135/280 л.с.).
Встигли зарекомендувати себе як найнадійніші двигуни варіації 1,5-1,6-2,0. До капітального ремонту їхній ресурс зносостійкості становить від 250 000 до 300 000 км.
Трансмісія Lancer 9
Mitsubishi Lancer 9 покоління комплектується трьома різновидами коробок передач:
- п'ятиступінчаста механіка;
- чотириступінчастий автомат;
- безступінчастий автомат.
До надійності автоматичної трансмісії серед власників нарікань немає. Механіка дуже надійна. Деяких власників може засмутити вартість заміни зчеплення. Однак міняти зчеплення потрібно кожні 150 000–200 000 км.
Підвіска Лансер 9
Мітсубісі Лансер 9 покоління оснащений незалежною підвіскою: МакФерсон – спереду та багатоважільна з поздовжнім важелем – ззаду, при ній не позиціонують як комфортну. Оригінальна підвіска надійна, вимагає заміни не частіше одного разу на кожні 150 000-170 000 км.
Салон
Побачивши салон новенького авто відразу впадає в очі його азіатський інтер'єр. Він витриманий та акуратний. У вживаних машинах салон може бути неабияк пошарпаним. Незважаючи на недорогі оздоблювальні матеріали, зібраний салон дуже якісно, чого не скажеш про шумоізоляцію, в салоні чути гул мотора та шум коліс.
У автомобілях недорогої комплектації з пробігом 100 000 км і вище часто можна побачити сидіння, що сиділи або зламані.
Варто відзначити високий рівень надійності електроустаткування. Проблеми з ним практично не виникають у процесі експлуатації.